Giymeyen Kalmadı | Burberry Metalik Trençkot

      Burberry`nin reklamını bu aralar blogda çok yaptığımın farkındayım ancak 2013 yaz koleksiyonunu tanıttığından beri ürünleri her yere dağıldı. Burberry`nin Bright Metallic trençkotuda bunlardan biri oldu.
     Teknolojinin modaya yansıması olan metalik dokuyu canlı renklerle buluşturan Burberry defilesinin kapanışınıda bu trençkotlarla yaptı. Trençkotun mavinin iki tonuyla birikte yedi adet renk seçeneği bulunuyor. Fiyatı ise  $3,195.00 olarak belirlemiş. Trençkotun BURADAN tüm renk seçeneklerini bulabilir ve sitesinde inceleyebilirsiniz.

Follow my blog with Bloglovin

10 yorum:

  1. ÖZELLİKLE SARIŞINLARA ÇOK YAKIŞAN BİR TARZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet-)) Genel olarak sarışınlar tercih etmiş zaten-

      Sil
  2. benim de bayıldığım trençkotlar!!!
    zaten Chiara'nın high-end markaların gelecek sezon trendlerini anlatan yeni parçlarını giymesine gıpta ile bakıyorum:) helal olsun diyorum!
    twitter da beni takıbe aldığını görünce blogunuza tıkladım ve gerçekten çok beğendim. giymeyen kalmadı kısımları çok hoşuma gitti, yazılarınız da çok güzel ve öğretici:)
    takipteyim,
    bloguma da beklerim, sevgiler!
    http://styleglaze.blogspot.com/2013/03/crop-sweater.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşşekür ederim. Evet Chiara bu yüzden bu kadar popüler -

      Sil
  3. Evet evet sarışınlarda daha bir güzel duruyor, eh biz de şansımıza küselim. :) Ya da sadece ben küseyim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç küsmeyin çünkü esmerlerde pembe ve yeşil tonu çok iyi duruyor. Zaten Burberry defilesinde de bu renkleri esmerlere giydirmiş -

      Sil
  4. Trendy blog! Followed you back! Thanks for following and keep in touch!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you for your comment. Always welcome to my blog -

      Sil
  5. Great collection! Thank you for visit my blog. i'm now following you. Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil